יום רביעי, 11 בינואר 2012

מה מצפה לנו השנה בקולנוע?

אהלן, ברוכים הבאים לבלוג!

 בזמן שאני מטפל בבלוג החדש הזה, החלטתי שכדאי להציג לכם כמה מהסרטים הבולטים שהולכים לצאת השנה בקולנוע, שיסוקרו בבלוג, וכל זה אם כדור הארץ לא יושמד ב-2012... שנתחיל?

ינואר - מתחיל חלש יחסית. חוץ מ"מלחמת האופל: התעוררות" (עם הצוות של הסרטים הקודמים), ו"איש על הקצה" (עם כוכב "אווטאר", סאם וורת'ינגטון), אין סרטים בולטים. יוצאים גם כמה סרטי אוסקר מיבול 2011 ("הוגו" ו"סוס מלחמה"), אבל זה לא מתאים לכולם.

פברואר - עדיין קר. רק "גוסט ריידר 2" (מהיוצרים של "קראנק") נשמע מעניין. ובכל זאת, "טיטאניק" והפרק הראשון של "מלחמת הכוכבים" ("אימת הפאנטום") יוצאים בתלת מימד. אלה הוצאות מחודשות אבל השמועות אומרות שמדובר במשהו טוב (ולא פלא, אלו הם ג'יימס קמרון וג'ורג' לוקאס שמטפלים בזה).

מרץ - אפשר לשמוח, ולא רק בגלל פורים. העונה החמה מתחילה ואנחנו נותקף עם "ג'ון קרטר 3D" (סרט הלייב אקשן הראשון של פיקסאר ודיסני. כבוד) בתחילת החודש, ועם "משחקי הרעב" (שמגיע בתור המחליף של "הארי פוטר" ו"דמדומים") בסוף החודש. בקיצור, כולם יוצאים מרוצים.



אפריל - הוליווד לא נערכת כראוי לפסח ומוציאה רק שני סרטים מענינים לחג. הראשון הוא הסיקוול "זעם הטיטאנים" (זו לא טעות, זה ההמשך ל"התנגשות הטיטאנים" שיצא ב-2010), והשני הוא סרט האנימציה "הפיראטים" שמיועד למי שראה ואהב את "מרד התרנגולים" ו"חיים בזרם".

מאי - כאן מתחילה ההפגזה. זה אחד החודשים שאני הכי מחכה להם השנה בזכות התנובה המשובחת. יוצאים החודש: "האוונג'רס - The Avengers" (האיחוד המרגש בין כל גיבורי הקומיקס של מארוול - איירון מן, ת'ור, קפטן אמריקה, ניק פיורי ועוד דמויות ישנות וחדשות), "גברים בשחור 3" (וויל סמית וטומי לי ג'ונס חוזרים לסרט שלישי בקומדיית החייזרים הנוסטלגית), ו"ספינת קרב - Battelship " (ריהאנה מופיעה בסרט אפקטים יקר שמבוסס על משחק קופסה נוסטלגי. לא אמרתי כלום).



יוני - עדיין כיף. נוחתים בארה"ב (וכנראה שגם אצלנו) "פרומתאוס" המצופה (בכל זאת פריקוול ל"נוסע השמיני" שהפך לסרט בעצמו עם רידלי סקוט. הטריילר הפגיז), "ג'ק קוטל הענקים" (מכירים את ג'ק ואפוני הפלא? אז זה הפך לסרט עם הבמאי של "X-מן"). בנוסף מצופה קרב האנימציה החצי שנתי. "אמיצה" המקורי (ולדעתי המעניין מאוד) של דיסני/פיקסאר מצד אחד, מול "מדגסקר 3" ההמשכון (המיותר למדי, שוב לדעתי) של דרימוורקס/פארמאונט. מי ינצח?



       עד כאן, להפעם. אל תדאגו, את החציון השני של 2012 אסקר בפוסט נוסף. הולכים להיות בו כמה מהסרטים המצופים ביותר בעשור האחרון!

נתראה, הענק ;).

תגובה 1: