יום שבת, 14 בינואר 2012

מה עוד מצפה לנו השנה בקולנוע?

ושוב איתכם...

כמו שהבטחתי לכם, זה הזמן להציג את הסרטים הבולטים שצפויים לצאת במחצית השנייה של 2012. רק קחו בחשבון שבגלל שאנחנו בתחילת השנה, יש סיכוי גבוה שסרטים ישנו תאריכים ומקומות, ושיתווספו עוד סרטים. אז הנה ההמשך:

יולי - זה החודש שכל אוהבי הקולנוע מצפים לו השנה. ולמה? כי מתחילה מלחמת הקומיקס: "עליית האביר האפל" הסופר מצופה (ההמשך של "האביר האפל" של כריסטופר נולאן) מול "ספיידרמן המופלא" בתלת מימד (שזה ריבוט לסדרת "ספיידרמן" המקורית). למי שלא מת על קומיקס, הולכים להגיע גם "עידן הקרח 4" ו"כוח המחץ 2".



אוגוסט - חוזרים לשגרה. אמורים לצאת "הבלתי נשכחים 2" של סילבסטר סטאלון, שממשיך באותו קו של המקורי מלפני שנתיים, רק עם יותר שחקני חיזוק. לצידו יש את הריימיק של "זיכרון גורלי" עם קולין פארל (הסרט המקורי עם שוורצנגר יצא בשנת 1990!) ואת סרט האנימציה המסקרן "פאראנורמן" שמזכיר את "קורליין".



ספטמבר - תחילת עונת המלפפונים. ידוע בינתיים רק על החלק החמישי בסדרת "האויב שפנים" (מילה ג'ובוביץ' מכסחת את התחת לעוד כמה זומבים).

אוקטובר - אל תכתבו בינתיים כלום ביומן.

נובמבר - חוזרים אלינו עם פרק 23 בסדרת "גיימס בונד" שייקרא "סקייפול", והחלק השני ב"דמדומים 4: שחר מפציע". בנוסף, יגיע גם הסרט "גרביטציה" עם סנדרה בולוק והבמאי של "הארי פוטר 3", אלפונסו קוארון.

דצמבר - חג המולד מגיע ואיתו כל תותחי הבלוקבאסטרים והמועמדים לאוסקר. מצד אחד יגיעו החלק הראשון של "ההוביט" ("מסע בלתי צפוי") בתלת מימד, עם כל הצוות של "שר הטבעות" ובהנהגת פיטר ג'קסון, שחזר לכיסא הבמאי, וגם "מלחמת העולם Z" עם בראד פיט ועוד זומבים. מהצד השני יעלו ויבואו "גסטבי הגדול" עם ליאונרדו דיקפריו וטובי מגוויר, שמבוסס על קלאסיקה ספרותית, והסרט החדש של טרנטינו (ואין מצב שאני מנסה לתרגם את זה) שנקרא "Django Unchained" והוא גם עם ליאונרדו דיקפריו, סשה ברון כהן וג'יימי פוקס.

וסתם בכללי - עוד סרטים שיצאו השנה אבל הם לא מהבולטים ביותר: "The Grey" עם ליאם ניסן, "Red Tailes" בהפקת ג'ורג' לוקאס (שיחסית מתקאמבק השנה), "כרוניקה בזמן אמת" המפתיע (אבל השם עדיף באנגלית "Chronicle"), "מסע אל האי המסתורי" (שהוא ההמשך ל"מסע אל בטן האדמה". הפעם ה-3D כבר לא כזה חדשני) כמעט בלי הצוות המקורי, שני סרטי שלגיה ("מראה מראה" עם ג'וליה רוברטס מול "שלגיה והצייד" עם שרליז ת'רון. אני מעדיף את השני), "אמריקן פאי: האיחוד" (הפרק החמישי בסדרה המקורית, אבל הפרק העשירי בכללי) עם כל השחקנים שהיו, "Lorax" של ד"ר סוס (ועשוי כמו "הורטון שומע מישהו"), "הדיקטטור" של סשה ברון כהן (מי שילוב של "הדיקטטור הגדול" ו"בוראט"), "עידן הרוק" (טום קרוז בעיצוב של בון ג'ובי!), "אברהם לינקולן: צייד הערפדים" (ממי שיצר את "מבוקש"), ועוד כמה קלאסיקות של דיסני בתלת מימד ("היפה והחיה" ו"מוצאים את נמו").

אז זה מה שמצפה לנו! שתהיה שנה אזרחית טובה.

תהנו, ענק היודאו ;).

תגובה 1:

  1. אני חושבת שסשה נשחף לגמרי הפעם. הגרסה של צ'אפלין לנושא היתה גאונית וסשה סתם גורם לכל העניין להראות זול.
    מזל שאפשר לראות סרטים בצפייה ישירה, החורף הזה כלא אותי בין ארבעת קירות הבית ומשעמם לי בטירוף.

    השבמחק